+ - Μπορώ να επιλέξω δική μου γραμματοσειρά στην χάραξη;
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
+ - Πόσος χρόνος απαιτείται για την ολοκλήρωσης της παραγγελίας μου;
Ο χρόνος ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας εξαρτάται από τα παρακάτω δεδομένα:
-Εάν το προϊόν που έχετε επιλέξει είναι άμεσα διαθέσιμο. Σε αυτήν την περίπτωση το προϊόν μπορεί παραδοθεί στην εταιρίαcourier μετά από 1 έως και 4 εργάσιμες μέρες από την επομένη εργάσιμη ημέρα που θα καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία σας στο σύστημά μας. Οι παραπάνω χρόνοι είναι ενδεικτικοί.
-Εάν το προϊόν που ενδιαφέρεστε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο, αναφέρεται στις αναλυτικές πληροφορίες του ο ενδεικτικός χρόνος κατασκευής του (Π.χ Κατόπιν παραγγελίας 3-5 εργ. μέρες).
-Επίσης στην περίπτωση που έχετε επιλέξει 2 αντικείμενα και το ένα είναι ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ και το δεύτερο υλοποιείται κατόπιν παραγγελίας, η παραγγελία σας θα αποσταλεί όταν ολοκληρωθεί και η υλοποίηση και του δεύτερου τεμαχίου ως μια αποστολή.
Εάν υπάρχει μεγάλος όγκος παραγγελιών όπως για παράδειγμα την περίοδο των Χριστούγεννων, αγίου Βαλεντίνου κτλ. ενδέχεται οι χρόνοι υλοποίησης της παραγγελία σας, αλλά και της παράδοσης από την ταχυμεταφορική να αυξηθούν από 2-5 εργ. ημέρες, ανάλογα την γεωγραφική περιοχή.
Tips: Εάν θέλετε να παραλάβετε το δώρο σας χωρίς επιπλέον καθυστερήσεις από την ταχυμεταφορική, επιλέξτε να παραλάβετε εσείς οι ίδιοι το δέμα σας από το κατάστημα της επιλογής σας.
Η εταιρία Art Shop δεσμεύετε για τους χρόνους υλοποίησης και παράδοσης της παραγγελίας σας στην μεταφορική εταιρία και ΟΧΙ για τον χρόνο παράδοσης σε εσάς από την μεταφορική εταιρία.
+ - Δεν έχω λάβει ενημερωτικό μήνυμα για την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου. (Μετά από 1-3 εργ. ημέρες από την τοποθέτηση της )
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΑΝ ΕΝΤΟΣ 3 ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΛΑΒΕΙ EMAIL ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Παρακαλούμε ελέγξτε εάν έχετε λάβει κάποιο μήνυμα από εμάς που να επηρεάζει την εξέλιξη της παραγγελίας σας (πρόβλημα/διευκρίνιση) για π.χ το προϊόν που ενδιαφέρεστε δεν είναι άμεσα διαθέσιμο στην ποσότητα που επιθυμείτε, ή το κείμενο χάραξης σας είναι πολύ μεγάλο και θα πρέπει να μας στείλετε νέο μικρότερο σε έκταση.
Ελέγξτε στο email που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας, τον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας αν έχετε λάβει ενημερωτικό από εμάς. Πολλά ηλεκτρονικά ταχυδρομεία όπως το gmail, yahoo κλπ μεταφέρουν αυτόματα εταιρικά email στα ανεπιθύμητα, μιας και τα θεωρούν spam.
Για την καλύτερη ενημέρωση σας και εφόσον ελέγξτε τα παραπάνω επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας που θα βρείτε πατώντας στο “ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ” επιλέγοντας το πεδίο σχετικά με την παραγγελία ή καλέστε μας στο 22940-82889.
Θα σας ζητηθεί:
Αριθμός της παραγγελίας
Ημερομηνία παραγγελίας.
Τα στοιχεία διεύθυνσης
Το όνομα του ατόμου που έχει γίνει η παραγγελία.
+ - Έχω παραλάβει λάθος προϊόν ή ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;
Αν σας έχει αποσταλεί ένα προϊόν που δεν αντιστοιχεί στην παραγγελία σας ή με λάθος προσωποποίηση.
Ελέγξτε αρχικά το email που σας έχει αποσταλεί με το αντίγραφο της παραγγελία σας (πρώτο email που λάβατε) και δείτε εάν πράγματι υπάρχει διαφορά σε σχέση με το προϊόν που έχετε επιλέξει ή κείμενο που έχετε γράψει κατά την διαδικασία της τοποθέτησης της παραγγελίας σας.
Εάν έχει προκληθεί κάποια ζημιά κατά την μεταφορά του ή παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν.
Παρέχεται η δυνατότητα της επιστροφής ελαττωματικού ή λάθος προϊόντος εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημέρα παραλαβής του από την ταχυμεταφορική. Εάν η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργασίμων ημερών τότε το Art Shop δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή επιδιόρθωση. Τονίζουμε ότι ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από την εταιρία courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ
Επισκεφθείτε στην σελίδα μας ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ που θα βρείτε στο κάτω μέρος και
1. Συμπληρώνεται όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία με αστερίσκο *.
2.Στο πεδίο “Η επικοινωνία αφορά” επιλέξτε την επιλογή “Σχετικά με Παραγγελία”
3. Μας περιγράφεται συνοπτικά το πρόβλημα σας.
4. Και μας στέλνετε μια φωτογραφία από το κινητό σας, με το προβληματικό αντικείμενο.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ ΔΑΤ. Απ Λιανικής, Φορτωτική κ .ο. κ).
Μετα την ολοκλήρωση της παραπάνω διαδικασίας θα λάβετε επιβεβαίωση με e-mail, ότι έχουμε λάβει το μήνυμα σας.
Στη συνέχεια θα φροντίσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας γραπτώς με email ή/και τηλεφωνικά για να σας ενημερώσουμε σχετικά.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να έχετε μια πιο άμεση απάντηση, είναι υποχρεωτικό για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, πριν να μας έχετε στείλει φωτογραφικό υλικό με το ελαττωματικό προϊόν.
+ - Πως μπορώ να γνωρίζω ότι έχει καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία μου;
Μετά την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας στο σύστημα μας, θα λάβετε αυτοματοποιημένο email επιβεβαίωσης με τον αριθμό της παραγγελίας σας. Εάν μετά από 5 λεπτά δεν λάβετε το παραπάνω email ακολουθήστε τις παρακαλώ οδηγίες.
Ελέγξτε μήπως το σχετικό μήνυμα βρίσκεται στον φάκελο με τα ανεπιθύμητα μηνύματα σας (spam/junk), που αφορά το email που έχετε δηλώσει στην διαδικασία της παραγγελίας σας.
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξετε πληρωμή με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα και για κάποιο λόγο δεν είναι επιτυχής η πληρωμής σας, θα λάβετε σχετικό μήνυμα ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί, εκκρεμεί η πληρωμή της κτλ.
Εάν συνεχίζεται να έχετε αμφιβολία για την επιτυχή καταχώρηση της παραγγελίας σας επικοινωνήστε μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους για να σας ενημερώσουμε άμεσα.
Τρόπος 1: Πατήστε το κουμπί παρακάτω “ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”. και επιλέξτε από το πεδίο «Η επικοινωνία αφορά» την επιλογή «Σχετικά με την παραγγελία». Στο πεδίο που αφορά το μήνυμα σας, γράψτε μια συνοπτική περιγραφή του προβλήματος για να σας ενημερώσουμε το συντομότερο εάν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία στο σύστημά μας.
Τρόπος 2: Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο info@artshop-greece.gr
Τρόπος 3: Επικοινωνήστε τηλεφωνικά στο 2294082889, Δευτ.- Παρ., 10:00 – 14:00
Τι μπορεί να συμβαίνει;
-Μπορεί να έχει ακυρωθεί η παραγγελία σας από το σύστημα.
-Μπορεί να μην έχετε ολοκληρώσει σωστά όλα τα βήματα και να μην έχει κατοχυρωθεί επιτυχώς η παραγγελία σας στο σύστημά μας.
-Μπορεί να έχετε πληκτρολογήσει εκ παραδρομής στην φόρμα της παραγγελίας σας, λάθος το email σας.
+ - Έχω λάβει μήνυμα ακύρωσης της παραγγελία μου. Γιατί;
Εάν έχετε λάβει μήνυμα στο email σας αμέσως μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, ότι έχει ακυρωθεί η παραγγελία σας, πιθανότατα να έχει απορριφθεί από την τράπεζα σας, σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα. Επίσης ίσως εκ παραδρομής να έχετε πληκτρολογήσει λάθος το στοιχεία της κάρτας σας και να μην έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή σας.
Τι άλλο μπορεί να συμβαίνει και τι μπορείτε να κάνετε.
Επαναλάβετε πάλι την αγορά σας. Εάν επιλέξετε πάλι πληρωμή με κάρτα και ακυρωθεί ξανά η παραγγελία σας, ελέγξτε για το διαθέσιμο υπόλοιπο της κάρτα σας ή επικοινωνήστε καλύτερα με την τράπεζα σας, που είναι και οι αρμόδιοι να σας ενημερώσουν σχετικά.
Ελέγξτε τα μηνύματα σας στο email σας (και στα ανεπιθύμητα) μιας και μπορεί να έχετε λάβει σχετικό μήνυμα από εμάς που σας ενημερώνουμε για τον τους λόγο ακύρωσης της παραγγελίας σας.
Ελέγξτε τα μηνύματα καθώς είναι πιθανό να σας έχουμε ζητήσει διευκρινίσεις για την παραγγελία σας και δεν έχετε απαντήσει για αρκετό καιρό. Σε αυτήν την περίπτωση απαντήστε στο ερώτημα μας και ζητήστε την ενεργοποίηση της παραγγελιάς, αρκεί όμως το είδος που ενδιαφέρεστε να μην έχει εξαντληθεί.
Έχετε επιλέξει πληρωμή με τραπεζική κατάθεση και δεν μας έχετε στείλει το αποδεικτικό κατάθεσης εντός 2 εργάσιμων ημερών από την τοποθέτηση της παραγγελία σας.
Αν θέλετε επιπλέον διευκρινίσεις σχετικά με την ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 22940-82889.
+ - Καλώς ήρθατε στο Art Shop
Το Art shop είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης χειροποίητων διακοσμητικών και χρηστικών ειδών και δώρων για το σπίτι και το γραφείο. Στην συλλογή μας μπορείτε να ανακαλύψετε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, που θα καλύψουν κάθε σας κοινωνική ή επαγγελματική περίσταση. Τα περισσότερα από τα είδη μας μπορούν να γίνουν ακόμα πιο ξεχωριστά και ιδιαίτερα μιας και είναι εφικτό να προσωποποιηθούν με το δικό σας μήνυμα ή ακόμα και εταιρικό λογότυπο.
+ - Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;
Όλες οι παραγγελίες πραγματοποιούνται μέσα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στο www.artshop-greece.gr, με επίσκεψη στο κατάστημά μας ή και τηλεφωνικά.
Οι τρόποι πληρωμής που είναι αποδεκτοί για την Ελλάδα είναι οι: Αντικαταβολή, Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Paypal, Τραπεζική Κατάθεση ή ebanking.
Για Κύπρο και εξωτερικό δεν είναι αποδεκτή η πληρωμή με Αντικαταβολή.
ΔΕΝ δεχόμαστε τηλεφωνικές παραγγελίες, μέσω μηνυμάτων από τις σελίδες μας στα social.
Η διαδικασία της ηλεκτρονικής αγοράς είναι πάρα πολύ εύκολη, παρόλα αυτά εάν δυσκολευτείτε σε κάποιο στάδιο μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε βήμα βήμα ή να σας λύσουμε κάθε σας απορία. Καλέστε μας στο 22940-82889.
+ - Μπορεί να Γίνει Αλλαγή σε Κάποιο Σχέδιο που Ενδιαφέρομαι να Αγοράσω;
Όχι, δυστυχώς δεν είναι εφικτή η τροποποίηση και αλλαγή των σχεδίων μας, ως προς τα χρώματα, διαστάσεις, προσθήκη ή αφαίρεση στοιχείων που το απαρτίζουν καθώς όλα τα σχέδια είναι χειροποίητα και μοναδικά.
Αλλαγές μπορούν να γίνουν ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννόησης, όπου αυτό είναι εφικτό.
Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με e-mail στο info@artshop-greece.gr ή μέσα από την φόρμα επικοινωνίας μας.
+ - Μπορώ να Πραγματοποιήσω την Παραγγελία μου Τηλεφωνικά;
Ναι, αλλά για μεγαλύτελη διασφάλιση της σωστής επικοινωνίας συστήνουμε τη χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Κάνοντας τις παραγγελίες ηλεκτρονικά:
-Μπορείτε να τοποθετήσετε την παραγγελία σας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες τον χρόνο, εξασφαλίζοντας σας μια άνετη και εύκολη εμπειρία αγορών.
-Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες είναι πάντα ακριβείς. Δεν υπάρχει ανησυχία για παρερμηνείες στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, όπως συνηθίζεται με τις τηλεφωνικές παραγγελίες.
-Αποφεύγετε το άγχος για το αν η παραγγελία σας είναι σωστή, μιας και εσείς είστε αυτοί που επιλέγετε όλες τις λεπτομέρειες.
-Άμεση αυτόματη επιβεβαίωση της παραγγελίας σας. Κατά την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας σας θα λάβετε άμεσα email με την σύνοψη της αγοράς σας, καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
-Άμεση ενημέρωση της εξόφλησης της παραγγελίας σας σε περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με Paypal.
-Ασφάλεια και προστασία. Εγγυόμαστε την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων και των πληρωμών χάρη στην τεχνολογία SSL και τη συνεργασία μας με πιστοποιημένους φορείς ηλεκτρονικών πληρωμών.
+ - Χρόνος Αποστολής Παραγγελίας Μετά την Ολοκλήρωσή της
Χρόνος υλοποίησης της παραγγελίας σας όταν τα προϊόντα επισημαίνονται ως προς την διαθεσιμότητα τους με την ένδειξη “Άμεσα Διαθέσιμα” είναι από 3 έως 10 μέρες.
Για τα προϊόντα που δεν είναι ”Άμεσα διαθέσιμα”αναγράφεται ο ενδεικτικός χρόνο αποστολής του.
Μην ξεχνάτε! Όλα μας τα είδη είναι χειροποίητα και θέλουν ιδιαίτερη προετοιμασία και φροντίδα για την ασφαλή αποστολή τους.
Σε περιόδους μεγάλης ζήτησης π.χ. Χριστούγεννα, Πάσχα κτλ, ενδεχόμενος να υπάρχει καθυστέρηση στην παράδοση εξαιτίας του μεγάλου όγκου παραγγελιών που δεχόμαστε εμείς άλλα και τα courier.
Όλοι οι χρόνοι που αναφέρονται αφορούν τους χρόνους υλοποίησης και αποστολής στη courier και όχι παράδοσης της παραγγελίας από την courier στον αποστολέα.
+ - Μπορώ να Παραλάβω την Παραγγελία μου από την Έδρα σας;
Ναι, ασφαλώς!
Επικοινωνήστε μαζί μας για να ορίσουμε την επιθυμητή ημέρα και ώρα!
+ - Με Ποιους Τρόπους Μπορώ να Πληρώσω την Παραγγελία μου;
Για Ελλάδα μπορείτε να επιλέξετε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας με τους παρακάτω τρόπους:
-Αντικαταβολή
--Για αγορές άνω των 100€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή.
--Για Κύπρο και εξωτερικό ΔΕΝ είναι εφικτή η πληρωμή με Αντικαταβολή
-Paypal
-Κατάθεση σε τράπεζα ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking
Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας σας ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.
-Χρήση Πιστωτικής/Χρεωστικής Κάρτας
+ - Ποιο είναι το Κόστος των Μεταφορικών;
ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ/ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ έως 2 κιλά
Στην προσπάθειά μας για άμεση εξυπηρέτηση, για την αποστολή των παραγγελιών σας χρησιμοποιούμε εταιρία courier. Η παράδοση συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη (εκτός απο δυσπρόσιτες περιοχές και πολύ μικρά νησιά όπου η παράδοση γίνεται την 2η ή 3η εργάσιμη).
Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να αυξηθεί σε εξαιρετικές περιπτώσεις όπως απεργίες, ακραία καιρικά φαινόμενα, αργίες κτλ.
Για την Ελλάδα, για παραγγελίες άνω των 60€, τα έξοδα αποστολής είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Για παραγγελίες κάτω των 60€ η χρέωση της εταιρίας courier είναι:
-5€ για αποστολές εντός Αττικής // Με παράδοση την επόμενη εργάσιμη (εκτός Σαββάτου).
-5€ για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα (χερσαία) // Με παράδοση σε 1-2 ημέρες (εκτός Σαββάτου).
-5€ για τα νησιά // Με παράδοση σε 1-3 ημέρες (εκτός Σαββάτου).
Σε περίπτωση που μένετε σε περιοχή που η μεταφορική εταιρία την θεωρεί Απομακρυσμένη ή Δυσπρόσιτη, η παραγγελία σας θα φτάσει μέχρι τον κοντινότερο κατάστημα της εταιρίας courier και θα πρέπει να την παραλάβετε από εκεί.
-Για αποστολές εξωτερικού παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
(ενδεικτικό κόστος αποστολής απλού δέματος για Κύπρο και εντός Ευρώπης 5-15€, υπόλοιπος κόσμος 7-25€)
*όλες οι τιμές είναι με ΦΠΑ και ισχύουν για δέματα μέχρι 2 κιλά.
+ - Ενδιαφέρομαι για ένα προϊόν σας που έχω δει στο Facebook, Instagram και δεν μπορώ να το βρω στο eshop σας.
Όλες οι δημοσιεύσεις και προωθήσεις μας στα social media συνοδεύονται πάντα με link που οδηγούν κατευθείαν στην κατηγορία που ανήκει ή στην σελίδα που αφορά το προϊόν. Αναζητήστε τα στο κείμενο της δημοσίευσης ή κάτω από την φωτογραφία στο σχόλιο μας.
+ - Αναλαμβάνετε τον σχεδιασμό και κατασκευή Επιχειρηματικών Δώρων;
Το art shop εξειδικεύεται στον ειδικό σχεδιασμό και κατασκευή επιχειρηματικών δώρων.
Κατασκευάζουμε μοναδικά χειροποίητα, χρηστικά και διακοσμητικά δώρα, προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις σας, που μπορούν να αποτελέσουν έμπνευση και να δυναμώσουν ακόμα περισσότερο τις επαγγελματικές σας σχέσεις με τους συνεργάτες και τους πελάτες σας.
+ - Μπορεί να Αποσταλεί η Παραγγελία μου σε Διαφορετική Διεύθυνση;
Ασφαλώς και μπορεί να αποσταλεί η παραγγελία σας σε διαφορετική διεύθυνση της επιλογής σας, π.χ. στον χώρο εργασίας σας.
Κατά την διαδικασία αγοράς και συγκρινόμενα στο στάδιο συμπλήρωσης των στοιχείων σας, επιλέξτε το πεδίο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» και συμπληρώνετε τα υποχρεωτικά στοιχεία αποστολής.
+ - Χρόνος Παράδοσης Παραγγελίας από την Ταχυμεταφορική Εταιρία.
Ο χρόνος αποστολής του δέματος σας στην εταιρία courier ξεκινά από τη στιγμή που θα παραλάβετε στο email σας μήνυμα με θέμα “Ολοκλήρωση Παραγγελίας“.
Αυτό το email θα το παραλάβετε συνήθως μετά 1 έως 3 εργάσιμες μέρες μετά την επιτυχή τοποθέτηση της παραγγελίας σας στο σύστημά μας.
Σε αυτό το mail θα λάβετε την συνοπτική περίληψη της παραγγελίας σας καθώς και τον Αριθμό Αποστολής της (Tracking Number) με τον οποίο, μπορείτε να παρακολουθείτε κάθε εξέλιξη της πορείας παράδοσης του δέματος σας.
ΕΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΔΕΜΑΤΟΣ ΣΑΣ
Αφού παραδώσουμε την παραγγελία σας στην ταχυμεταφορική, η τελευταία είναι και η μόνη αρμόδια για να σας ενημερώσει λεπτομερώς για τον χρόνο παράδοσης της και για τυχόν λόγους που συμβάλουν στην καθυστέρηση της παράδοση της.
Έτσι λοιπόν για να ενημερωθείτε άμεσα, παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο courier που αντιστοιχεί στην διεύθυνση που έχετε δηλώσει για την παράδοση της παραγγελίας σας. Σε αυτό το στάδιο, θα σας ζητήσουν:
-Το όνομα του παραλήπτη της παραγγελίας
-Αριθμό αποστολής (που σας έχουμε στείλει στο email σας).
+ - Κάνετε Αποστολές στο Εξωτερικό;
Ναι, μπορεί να σταλεί η παραγγελία σας στο εξωτερικό, αλλά θα ήταν καλό πριν την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, να μας ενημερώσετε γραπτώς από την Φόρμα Επικοινωνίας μας για το προϊόν που ενδιαφέρεστε.
+ - Κάνετε αποστολές στην Κύπρο;
Ναι φυσικά και κάνουμε αποστολές στην Κύπρο.
Θα πρέπει όμως πριν την αποστολή της παραγγελίας σας να εξοφληθεί με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής, μιας και δεν δεχόμαστε για Κύπρο την αντικαταβολή και η τραπεζική κατάθεση.
+ - Μπορώ να στείλω σε διαφορετικό παραλήπτη ή ως δώρο την αγορά μου;
Μάλιστα, είναι εφικτό να αποσταλεί σε τρίτο πρόσωπο της επιλογής σας ή ως δώρο η παραγγελία σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.
Στο Ταμείο, στα “Στοιχεία Χρέωσης” συμπληρώνεται ΔΙΚΑ ΣΑΣ προσωπικά σας στοιχεία και τσεκάρετε το πεδίο «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ» όπου συμπληρώνετε όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία του ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ του δέματος σας και υποχρεωτικά ένα κινητό του, σε περίπτωση που χρειαστούν να επικοινωνήσουν μαζί του από την ταχυμεταφορική για την παράδοση.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Στις παραγγελίες με διαφορετικό παραλήπτη αν επιλέξετε τρόπο πληρωμής ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, θα είναι υποχρεωμένος για να παραλάβει το δέμα ο παραλήπτης που έχετε ορίσει, να πληρώσει την συνολική αξία της παραγγελία σας.
Σε περίπτωση που η αγορά σας αποσταλεί ως δώρο σε τρίτο πρόσωπο, θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει την πληρωμή της παραγγελίας σας, πριν την αποστολή της με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους πληρωμής.
Επίσης σημαντικό είναι να είναι ενημερωμένοι από μέρους σας οι παραλήπτες της παραγγελίας σας ή του δώρου σας, μιας και ως αποστολέας του δέματος φαίνεται η εταιρία μας και όχι το όνομα σας, για την αποφυγή μη αποδοχής και επιστροφής της παραγγελίας σας πίσω σε εμάς ξανά.